Emma Stone

Emma Stone berambut merah tidak menjadi bintik-bintik malu, tetapi sebaliknya, menjadikannya sebahagian daripada imejnya. Melangkah di atas permaidani merah, pelakon itu menggunakan serbuk gangsa di wajahnya dan cat tambahan ganja dalam pensel. "Ketika saya masih kecil, saya membenci bintik-bintik saya dan mula melukis diri untuk menyembunyikannya. Sekarang nampaknya saya tidak cukup, "- ketawa aktres itu.

Kate lumut

Pertumbuhan yang rendah, hidung asimetris dan wajah yang bertebaran dengan bintik-bintik - Kate Moss telah menjadi supermodel dan ikon gaya, walaupun kelemahan dalam penampilan. Kate mempunyai banyak tabiat buruk, contohnya, dia suka berjemur di pantai dari jiwanya, dan bintik-bintik bintik-bintik dan pigmen dari mukanya perlu dikeluarkan oleh ahli kosmetik dengan bantuan kulit kimia dan topeng pemutihan.

Julianna moore

Julianne Moore tidak menyembunyikan bintik-bintiknya - dan bagaimanakah anda menyamar mereka jika cannabisnya tidak hanya menutup wajahnya, tetapi seluruh tubuhnya? Kini, aktres itu memahami bahawa jerawat memberikan daya tarikan, tetapi pada zaman kanak-kanak dia mengalami kesulitan: "Saya telah mengusik dengan strawberi dengan jeruk, dan saya sentiasa di rumah sahaja, dengan buku-buku. Tetapi saya lebih berpelajaran dan juga dibaca daripada remaja lain! "

Jangan cuba untuk menyembunyikan bintik-bintik di bawah lapisan asas tebal. Rusa masih akan bersinar, menjadikan wajah kelihatan "kotor". Pertempuran jeruk adalah perlu dengan bantuan agen pelunturan, bukan cermin.

Nicole Kidman

Nicole Kidman dilahirkan dengan keriting merah dan banyak bintik-bintik di mukanya, tetapi terima kasih kepada ketabahannya, kini dia boleh bangga dengan kulit porselinnya yang halus. Untuk menghilangkan ganja, dia terpaksa bekerja keras: pertama, pelakon itu menggosok wajahnya dengan jus lemon setiap hari, dan kedua, dia tidak pernah berjemur, supaya bintik-bintik pigmen tidak muncul lagi. "Matahari bertukar menjadi raksasa!" Nicole mengadu.

Olivia mann

"Selagi saya dapat ingat, saya sentiasa mempunyai bintik-bintik," kata pelakon Olivia Mann. - Saya tidak mengiktiraf diri saya tanpa mereka dan kecewa jika artis solek memakai lapisan solek tebal kepada saya. Kemudian saya meminta anda untuk mengembalikan saya freckles - sekurang-kurangnya untuk menarik yang baru! "

Evangeline Lilly

Sekiranya bukan untuk freckles, Evangeline Lilly tidak akan menerima peranan yang paling penting dalam kerjayanya: Kate dari pahlawan Hilangnya dipanggil "Freckles". Pada masa kanak-kanak, pelakon itu adalah kompleks kerana penampilannya dan bermimpi nada kulit walaupun, tetapi kini dia mendakwa bahawa tanpa "kecacatan" utamanya dia akan kehilangan semua daya tarikannya.

Lucy liu

Freckles walaupun di wajah keindahan Asia. Pelakon Lucy Liu percaya bahawa bintik-bintik merah ini menjadikannya unik dan menekankan perangai yang baik: "Jika anda mempunyai bintik-bintik, maka orang segera menganggap anda bersenang-senang dan terbuka - dan ini benar. Lihatlah saya pasti! "

Untuk membuat nada wajah kelihatan lebih banyak, kadang-kadang cukup untuk memohon serbuk gangsa sahaja. Ia akan melembutkan perbezaan antara kulit putih dan bintik-bintik, dan yayasan itu tidak akan diperlukan lagi.

Lindsay Lohan

"Saya benci bintik-bintik saya, rambut merah saya, dan ia sentiasa kelihatan kepada saya bahawa saya mempunyai berat badan berlebihan ketika saya melihat diri saya di skrin," kata Lindsay Lohan. Aktris itu pertama kali mengibarkan anak perempuannya untuk menyembunyikan bintik-bintik di wajah dan tubuhnya, dan kemudian menghilangkan pigmentasi dengan pelunturan kimia - tabiat buruk ini menyebabkan kulitnya berumur lebih awal.

Gisele bündchen

Gisele Bundchen yang gering Brazil tidak teragak-agak untuk ganja: dia mengambil selfie tanpa gram solek dan meminta artis make-up untuk tidak menutup bintik-bintik matahari. Model teratas mengakui: "Saya kelihatan lebih muda dengan bintik-bintik, jadi saya sering cat pada saya sendiri, yang menjadi kurang terang."

Megan Fox

Sedutan Megan Fox melakukan lebih daripada satu pembedahan plastik untuk membawanya ke ideal. Tetapi dia tidak menghilangkan bintik-bintik - dan bukan kerana dia terlupa mengenainya. Aktres itu percaya bahawa sinar matahari membuat wajahnya lebih hidup, dan meminta semua gadis yang pecah tidak meragui daya tarikan mereka.

Lupakan warna coklat dan gincu jika anda mempunyai freckles. Cuba warna yang berbeza: merah jambu atau gincu merah jambu, bayangan mata hijau atau ungu. Solek ini mengalih perhatian perhatian dari tempat-tempat dan menjadikan nada wajah lebih tulen dan segar.

Sun-kissed: 20 selebriti yang paling cantik dengan freckles

Sementara itu, di kalangan pecah ada keindahan sebenar. Lihat sendiri!

Kisah Salem Mitchell yang berusia 18 tahun itu seperti kisah bebek yang hodoh. Kerana banyak freckles, orang mengejeknya, memanggilnya pisang dan cheetah. Walau bagaimanapun, Salem berminat bukan sahaja oleh peminat ketawa pada kesedihan orang lain, tetapi juga oleh jurugambar model model Ford model LA yang berprestij. Gadis itu menandatangani kontrak dengannya dan sudah bersiap untuk menembak. Kami menantikan kerja-kerja pertamanya!

Freckled Emma Stone sangat popular dengan jantina yang bertentangan. Jim Carrey juga menyiarkan mesej video di YouTube, di mana dia mengaku kepada pelakon remaja cinta dan menceritakan tentang hasratnya daripada "banyak bayi yang gatal-gatal." Sedangkan untuk Emma, ​​dia sering membenci bintik-bintik dan membuat banyak usaha untuk meletakkannya, dan kini dia akhirnya belajar mencintai mereka.

Tetapi Olivia Mann tidak bayangkan dirinya tanpa bintik-bintik dan sangat kecewa apabila artis-artis make-up mengenakan banyak sarana nada di wajahnya. Sekiranya anda tidak dapat melakukan tanpa lapisan make-up, dia meminta cat pada frecklenya.

Megan sering mempunyai bintik-bintik selepas pendedahan matahari. Mereka membuatnya menarik!

Model bekas Rahsia Victoria tidak akan menyingkirkan freckles untuk apa-apa harga! Dia percaya bahawa kekayaan berharga itu hanya perlu didarabkan!

Emma Watson menganggap bahawa bintik-bintik adalah semangatnya. Pada satu ketika, pelakon muda itu terpesona oleh Putera Harry. Ia adalah kasihan bahawa dia tidak bertindak balas terhadap pacarannya, mereka boleh menjadi pasangan yang cantik yang cerah, kerana putera itu juga pecah.

Supermodel berpendapat bahawa ia kelihatan lebih muda berkat freckles. Dia tidak pernah menyamarkan ganjanya, dan kadang-kadang juga cat yang baru.

Lucy Liu fikir dia kelihatan lucu dan terbuka terima kasih kepada freckles. Dia yakin bahawa orang yang pecah secara automatik menarik orang kepada diri mereka sendiri.

Supermodel membenci ganja, yang menyebarkan mukanya. Pada masa yang sama, dia suka menyerap di pantai, di bawah matahari yang terik, jadi artis solek Kate perlu meletakkan banyak usaha untuk menyembunyikan frecklesnya.

Sebagai seorang kanak-kanak, Evandezhlin kecewa kerana penyebaran bintik-bintik di wajahnya, dan sebagai orang dewasa, dia menyedari bahawa mereka memberikan keperibadiannya. Peranannya yang paling terkenal - Kate dari siri TV "Lost" - paling terkenal dengan nama panggilan "Freckles".

Wajah Kylie penuh dengan bintik-bintik. Dia biasanya topeng mereka, tetapi kadang-kadang meletakkan gambarnya tanpa make up pada Instagram, menangkap peminatnya dengan kecantikan semulajadi dan muka cantik.

Terima kasih kepada wajahnya yang manis dan kaya dengan jeruk, model Lily Cole kelihatan seperti pahlawan kisah dongeng, jadi jurugambar suka menembaknya di pucuk foto yang luar biasa, hebat.

Poppy Delevin adalah model Inggeris terkenal, kakak Cara Delevingne. Keseluruhan wajah Poppy diliputi oleh bintik-bintik. Gadis itu hanya mencintai mereka dan tidak meletakkan asas solekan di wajahnya, takut bahawa ganja kegemarannya akan menjadi kurang ketara.

Matahari tidak mengabaikan kegelapan Penelope Cruz. Pelakon itu cuba menyembunyikan jejak ciumannya, tetapi ini tidak selalu mungkin.

Model utama Rusia sangat kritikal terhadap penampilannya. Nampaknya dia mempunyai pencarian jelas freckles. Berikut adalah artis dan jurugambar solekan tidak bersetuju dengannya: dalam semua pucuk foto mereka berusaha untuk menyerlahkan dan menekankan bintik merah pada wajah Anna.

Bar Rafaeli tidak mewakili hidupnya tanpa laut dan matahari. Jadi apa, kemudian datang freckles! Mereka membuat wajah lebih menarik!

Sebagai seorang kanak-kanak, rakan-rakan mengejek Julianne Moore dan kerana bintik-bintik bernama "strawberi". Gadis itu sangat bimbang tentang perkara ini dan cuba untuk tidak ditangkap oleh rakan-rakan yang kejam, dia menghabiskan banyak masa membaca buku sahaja. Sekarang dia tidak bimbang tentang bintik-bintiknya dan tidak cuba menyembunyikannya.

Tetapi Nicole Kidman dengan kejam melancarkan freckles. Dia percaya bahawa mereka menjadikannya monster. Untuk memerangi bintik-bintik pigmen, bintang itu tidak pernah terbakar dan setiap pagi menghilangkan wajahnya dengan jus lemon.

Pada masa mudanya, Lindsay Lohan mempunyai wajah yang cantik berselerak. Tetapi bintang itu tidak gembira dengan penampilannya. Sebaik sahaja dia tidak membuang bom kebencian: dia juga membenamkan anak perempuannya, dengan harapan bahawa bintik-bintik itu tidak akan kelihatan pada badan yang disamak, dan menyamar dengan warna, dan menghancurkan pelunturan kimia. Dan apakah hasilnya? Kulitnya sudah tua, dan bintik-bintik sudah hilang.

Lara Flynn Boyle

Terima kasih kepada freckles, Lara Flynn Boyle berjaya menakluk Jack Nicholson sendiri! Dia berkata bahawa ia adalah "ciuman matahari" yang menjadikan Lara sebagai wanita yang paling dikehendaki di dunia.

12 bintang yang paling cantik dengan freckles

Terdapat dua kategori orang yang mempunyai freckles. Sesetengah orang menganggap mereka, untuk meletakkannya dengan sedikit, hodoh dan cuba menyingkirkan mereka dengan cara yang mungkin, yang lain sebaliknya, menganggap mereka menjadi sorotan mereka dan tidak boleh disembunyikan. Di antara bintang-bintang yang paling indah ini dengan bintik-bintik, terdapat orang-orang yang menyukai mereka dan mereka yang tidak.

1. Lara Flynn Boyle

Bintang freckle yang paling indah Lara Flynn Boyle berjaya menakluk Jack Nicholson sendiri! Dia berkata bahawa betul-betul freckles menjadikan Lara sebagai wanita yang paling dikehendaki di dunia.

2. Lindsay Lohan

Pada masa mudanya, Lindsay Lohan mempunyai wajah yang cantik berselerak. Tetapi bintang itu tidak gembira dengan penampilannya. Sebaik sahaja dia tidak melepaskan bom kebencian: dia juga menenggelamkan anak perempuannya, dengan harapan bahawa bintik-bintik tidak akan kelihatan pada badan yang disamak, dan menyembunyikannya dengan cara yang menyensor, dan menghancurkan pemecahan kimia. Dan apakah hasilnya? Kulitnya sudah tua, dan bintik-bintik sudah hilang.

3. Nicole Kidman

Tetapi yang satu ini, salah satu bintang yang paling indah dengan freckles Nicole Kidman, tanpa ampun bertarung dengan mereka. Dia percaya bahawa mereka menjadikannya monster. Untuk memerangi bintik-bintik pigmen, bintang itu tidak pernah terbakar dan setiap pagi menghilangkan wajahnya dengan jus lemon.

4. Julianne Moore

Sebagai seorang kanak-kanak, rakan-rakan mengejek Julianne Moore dan kerana bintik-bintik bernama "strawberi". Gadis itu sangat bimbang tentang perkara ini dan cuba untuk tidak ditangkap oleh rakan-rakan yang kejam, dia menghabiskan banyak masa membaca buku sahaja. Sekarang bintang yang paling indah ini dengan freckles tidak bimbang tentang mereka dan tidak cuba menyembunyikannya.

5. Anna Vyalitsyna

Model utama Rusia sangat kritikal terhadap penampilannya. Nampaknya dia mempunyai pencarian jelas freckles. Berikut adalah artis dan jurugambar yang tidak bersetuju dengannya: dalam semua pukulan foto mereka berusaha untuk menyerlahkan dan menekankan bintik-bintik merah di wajah bintang cantik ini.

6. Penelope Cruz

Matahari tidak mengabaikan kegelapan Penelope Cruz. Bintang itu cuba menyembunyikan kesan ciumannya, tetapi ini tidak selalu mungkin.

7. Emma Stone

Satu lagi bintang freckle yang paling indah Emma Stone sangat popular dengan jantina yang bertentangan. Jim Carrey juga menyiarkan mesej video di YouTube, di mana dia mengaku kepada pelakon remaja cinta dan menceritakan tentang hasratnya daripada "banyak bayi yang gatal-gatal." Sedangkan untuk Emma, ​​dia sering membenci bintik-bintik dan membuat banyak usaha untuk meletakkannya, dan kini dia akhirnya belajar mencintai mereka.

8. Kylie Jenner

Wajah Kylie penuh dengan bintik-bintik. Dia biasanya topeng mereka, tetapi kadang-kadang meletakkan gambarnya tanpa make up pada Instagram, menangkap peminatnya dengan kecantikan semulajadi dan muka cantik.

9. Kate Moss

Supermodel membenci ganja, yang menyebarkan mukanya. Pada masa yang sama, dia suka menyerap di pantai, di bawah matahari yang terik, jadi artis solek Kate perlu meletakkan banyak usaha untuk menyembunyikan frecklesnya.

10. Lucy Liu

Bintang freckle yang lain Lucy Liu fikir dia kelihatan gembira dan terbuka terima kasih kepada mereka. Dia yakin bahawa orang yang pecah secara automatik menarik orang kepada diri mereka sendiri.

11. Emma Watson

Emma Watson menganggap bahawa bintik-bintik adalah semangatnya. Pada satu ketika, pelakon muda itu terpesona oleh Putera Harry. Ia adalah kasihan bahawa dia tidak bertindak balas terhadap pacarannya, mereka boleh menjadi pasangan yang cantik yang cerah, kerana putera itu juga pecah.

12. Megan Fox

Salah satu bintang yang paling indah dengan freckles Megan, mereka sering muncul selepas tinggal di matahari. Freckles membuatnya menarik!

Seperti artikel ini? Simpan diri anda dan beritahu kawan:

Sun-mencium: 7 bintang dengan bintik-bintik

Sebelum ini, orang-orang statistik rata-rata yang dianggap menyebarkan bintik-bintik di wajah mereka sebagai cacat dan berjuang dengan kulit bermasalah, tetapi hari ini semuanya telah berubah. Bintang-bintang Showbiz dan stylists membuat bintik-bintik merah di wajah mereka datang ke fesyen.

Semakan 24SMI telah membuat 7-bintang "cerah" dengan gambar-gambar bintang, tidak malu dari bintik-bintik mereka.

Megan Markle

Membuka pasangan tertinggi Prince Harry - pelakon Megan Markle. Fashionista dari seluruh dunia berharap dapat mendekatkan diri kepada idola mereka meniru bintang "Force Majeure".

Untuk mencapai kesamaan, para peminat menyalin bukan sahaja gaya pakaian Megan, tetapi juga freckles, yang selebriti itu tidak pernah diliputi dengan cara-cara tonal.

Emma Stone

Bintang bintang muzik "La La Land", aktres Emma Stone juga tidak malu-malu.

Kecantikan berambut merah menjadikan mereka sebahagian daripada imej dengan bantuan serbuk gangsa dan pensil, yang mana seorang selebriti cat freckles tambahan. Oleh kerana solekan ini, kulit bintang di dekatnya kelihatan sempurna.

Kate lumut

Angka pendek, hidung yang luas dan wajah yang bertebaran dengan bintik-bintik - walaupun kekurangan ini, Kate Moss dipukul oleh orang-orang, telah membuat kerjaya pemodelan cemerlang dan menjadi ikon gaya untuk ratusan juta jantina yang lemah.

Hari ini Moss sedang dalam permintaan sebagai model dan sebagai pelakon.

Evangeline Lilly

Pelakon berkulit putih Evangeline Lilly, tanpa freckles, tidak dapat memainkan peranan yang menjadikannya bintang global. Dalam siri "Hilang", heroin aktres, Kate, dipanggil "Freckles."

Sebagai seorang kanak-kanak, Lilly, seperti banyak, kompleks kerana penampilannya, cemburu pada bintang-bintang dengan kulit gelap.

Lucy liu

Bintang freckle pula adalah pelakon Lucy Liu. Pelakon filem "Kill Bill" tidak pernah malu dari bintik merah di wajahnya.

Dalam perbualan dengan wakil media, keindahan Asia telah berulang kali mengatakan bahawa bintik-bintik membezakannya dari orang ramai, menekankan watak yang baik dan watak suka bermain.

Julianna moore

Kulit bintang filem "Asylum" - pelakon Julianne Moore - juga ditandai oleh matahari. Pada zaman kanak-kanak, selebriti itu menjadi objek penghinaan oleh rakan sebaya. Alasan untuk ini adalah freckles.

Apabila dia menjadi dewasa, artis itu menerima dirinya dengan segala kelebihan dan kelebihannya, dan menyatakan kebimbangannya tentang penampilannya di buku Strawberi dengan Freckles.

Penelope Cruz

Bintang bintang lain yang dicium adalah pelakon Penelope Cruz. Si rambut coklat menggoda dengan kulit gelap dan kejutan rambut gelap tidak menjadi bintik malu, di mana pada wajah bintang hebat.

Pelakon itu menghargai kecantikan semulajadi, oleh itu, artis-artis make-up dan stylists of beauty yang gerah tidak menutupi arnab matahari di wajah mereka, meninggalkan segala-galanya seperti itu.

10 daripada keindahan berambut merah yang paling terkenal sehingga 25 tahun

Hanya 2% daripada penduduk dunia yang boleh bermegah dengan warna rambut merah. Tambahkan ke kriteria ini seperti belia, kecantikan dan kejayaan, dan senarai ini akan dikurangkan kepada seratus orang. Di peringkat hari ini, OK! - sepuluh orang muda, tetapi pemiliknya yang sangat terkenal dengan rambut berapi-api

1. Sophie Turner, 19 tahun

Seorang pelakon Inggeris muda dari Northampton menjadi terkenal di seluruh dunia berkat peranan debutnya sebagai Sansa Stark dalam siri televisyen Game of Thrones, berdasarkan saga George R. R. Martin The Song of Ice and Fire. Selepas itu, gadis itu, dari tanduk yang banyak, menawarkan minuman. Untuk dua tahun akan datang dalam jadual Turner, penggambaran empat adegan, di mana satu, filem "Monster Mary Shelley", Sophie memainkan peranan utama. Dan biarkan warna berapi-api untuk pelakon itu tidak semulajadi (dia terpaksa mengecat demi penggambaran di "Permainan takhta"), kisah kejayaannya menegaskan mitos orang Rom kuno bahawa warna merah membawa nasib baik kepada pemiliknya.

2. Molly Quinn, 21

Pelakon itu mempunyai akar Irish, oleh itu penampilannya yang luar biasa dan rambut kepala yang cerah. Dalam ulang tahun ke-20, dia telah bekerja dengan Jim Carrey dalam filem Krismas, menyuarakan dongeng Bloom dalam siri kartun Winx Club dan membintangi siri TV TV yang popular. Ia adalah Molly yang bermain dalam komedi "We are the Millers" kepada Melissa Fitzgerald, gadis lucu yang mengembara bersama ibu bapanya yang ingin mengenali lebih dekat dengan keluarga Miller. Molly tidak berhenti pada apa yang telah dia capai: sekarang dia sibuk dalam pelbagai filem pendek dan terus menyuarakan kartun secara selari.

3. Emma Watson, 24 tahun

Bagi peminat cerita Harry Potter, Emma akan selalu menjadi ahli sihir kecil Hermione Granger, yang tahu segala-galanya di dunia dan menghabiskan masa lapangnya untuk pengembaraan di perpustakaan. Walau bagaimanapun, gadis comel itu telah lama menjadi gadis cantik dan menggoda: tahun ini, Emma akan merayakan dua puluh lima tahun. Walaupun usia muda, gadis itu telah berjaya di dalam pawagam dan kehidupan umum: dia mempunyai hampir dua dozen peranan dalam pelbagai filem dan status Duta Muhibah PBB. Selain itu, pada tahun 2009, Watson disenaraikan dalam Guinness Book of Records sebagai pelakon berbayar tertinggi sedekad.

4. Bella Thorn (Bella Thorne), 17 tahun

Menjadi berusia enam minggu, Bella sudah membuat penggambaran untuk katalog Majalah Orang Tua, dan selepas beberapa tahun mula bekerja secara aktif di pawagam. Pada masa ini, beliau telah mengambil bahagian dalam lebih 19 filem, yang paling terkenal ialah komedi "Campuran" dan siri televisyen "Lonely Hearts". Di samping itu, beliau telah lama bekerja sebagai model dengan jenama seperti "JLO dari Jennifer Lopez", Lasenza Girl dan Tommy Hilfiger. Dia juga mencuba dirinya sebagai penyanyi: pada tahun 2014, perdana Panggilan tunggalnya Apa sahaja yang dipegang, dan kemudian video untuk lagu ini dibebaskan. Tidak syak lagi, Bella adalah contoh dedikasi dan keyakinan, yang begitu terkenal dengan pemilik rambut berapi-api.

5. Georgie Henley, 19

Bayi Georgie merayakan ulang tahun kesembilannya pada set filem The Chronicles of Narnia: The Lion, The Witch dan Wardrobe - gambar-gambar yang membuat gadis itu terkenal. Kisah dongeng yang popular bukan sahaja memuliakan pelakon untuk seluruh dunia, tetapi juga membawa dua anugerah - Anugerah Masyarakat Pengkritik Filem Phoenix dan Anugerah Artis Muda. Selepas kejayaan itu, gadis itu muncul dalam beberapa filem lagi, tetapi kemudian memutuskan untuk memberi perhatian kepada pelajarannya: dia kini sedang belajar bahasa dan kesusasteraan bahasa Inggeris di Claire College, University of Cambridge.

6. Shailene Woodley (23 tahun)

Kegemaran Hollywood yang baru dicat, yang terkenal di seluruh dunia dari gambar-gambar "Divergent", "Descendants" dan "The Guilty Stars", jauh dari cahaya sorotan dalam kehidupan. Daripada mengejar barang kemas catwalk dan bercakap tentang peristiwa lucu di set, gadis lebih suka penerjun tanpa nama dan wacana serius mengenai janji-janji bahawa sinematografi penonton muda itu harus dibawa.

Dari sejumlah besar projek yang dicadangkan oleh pelakon, dia memilih hanya yang mengandungi sejarah yang bersifat mengajar dan latar belakang moral. Shaileen adalah seorang gadis yang mengagumkan yang berjaya mengekalkan spontan dan keikhlasannya walaupun walaupun kemuliaan yang telah menimpanya.

7. Kaya Scodelario (Kaya Scodelario), 23 tahun

Bukan kebetulan bahawa orang merah adalah personaliti paling luar biasa di dunia. Pelakon Kaya Scodelario - bukti jelas tentang ini. Seorang gadis dari zaman kanak-kanak mengalami disleksia, yang dia berjuang keras selama bertahun-tahun. Ketabahannya mendapat ganjaran: setelah mengalahkan penyakit tersebut, Kaya menduduki tempat ke-13 dalam ranking 100 Wanita Paling Seksi di Dunia menurut majalah FHM. Setelah mula bertindak dalam filem, dia memainkan peranan dalam filem-filem yang diterima seperti "The Titans", "Wuthering Heights" dan "The Maze Runner". Dan dalam masa luangnya dari penggambaran dan kehidupan awam, pelakon itu adalah peminat kelab bola sepak Inggeris Arsenal dan bercakap dengan ibu Brazilnya dalam bahasa Portugis.

8. Rachel Hurd-Wood (Rachel Clare Hurd-Wood), 24 tahun

"Impian perfumer" - ini adalah bagaimana peminat rahsia memanggil aktres yang memainkan pengorbanan terakhir Jean-Batista dalam filem legenda "Perfume: The Story of a Murderer". Gadis itu berjaya mencuba banyak peranan: gulungan filem Rachel yang merangkumi imej-imej tragis gadis-gadis yang jatuh ke tangan gila dengan watak hebat seperti Wendy dari Peter Pen. Aktres, yang dari zaman kanak-kanak mahu menumpukan hidupnya kepada kajian ikan lumba-lumba, meninggalkan idea ini selepas kejayaan dalam filem "Invasion: The Battle for Paradise" dan terjun ke akting.

9. Chantal Stafford-Abbott, 21 tahun

Pemilik mata hijau, freckles, dan juga kejutan rambut yang berapi-api, Chantal mula bekerja sebagai model, sementara masih di sekolah. Sudah pada tahun 2009, dia memulakan kerjayanya di pertunjukan Issey Miyake, Maison Martin Margiela dan Yohji Yamamoto, dan kemudian menjadi salah seorang pemegang rekod musim podium, menjadikan hanya tiga puluh hits. Gadis yang cantik dan menarik ini tidak boleh dikoyakkan oleh editor dan jurugambar dunia model, tetapi imejnya yang menakjubkan muncul secara teratur dalam Pop, French Revue des Modes, Flair and Vogue.

10. Luisa Bianchin, 23 tahun

Melihat gambar-gambar Louise, anda secara tidak sengaja faham mengapa, pada Zaman Pertengahan, orang percaya kepada kuasa ajaib gadis-gadis merah. Sesuatu yang ajaib dan menarik adalah di luar model Jerman ini. Mungkin ini yang menarik perhatian para editor Flair, Gray dan Vestal. Menjadi salah satu model baru utama pada tahun 2010, dia mula bekerja untuk Elle dan Vogue yang ikonik. Dalam minggu-minggu kebelakangan ini, Louise mengambil bahagian dalam pameran Marc Jacobs dan Emilio Pucci dan dipilih sebagai wajah Womanier wangi oleh jenama Thierry Mugler. Kerjaya seorang gadis begitu cepat naik sehingga bahkan skeptis yang paling tidak sengaja percaya dengan sifat ajaib gadis berambut merah.

Sun-kissed: bintang dengan freckles

Mereka mengatakan jeragat adalah ciuman matahari, paling sering mereka ditemui di wajah orang berambut merah. Kami mengumpul pelbagai pilihan bintang dengan jeragat dan mendapati bahawa banyak daripada mereka tidak sama sekali sama sekali, tetapi sebaliknya, mereka berbangga dengan apa yang telah diberikan oleh alam semulajadi, memandangkan ini menjadi tumpuan mereka.

Emma Watson yang berumur 25 tahun percaya bahawa bintik-bintik memberi dia daya tarikan istimewa. Benar, pelakon jatuh cinta dengan keindahan alaminya baru-baru ini.

Tetapi sebelum ini, pada masa mudanya dia sangat rumit tentang bintik-bintik merah di wajah dan badannya. Tidak lama dahulu, putera Inggeris Harry, juga, dengan cara, berambut merah dan dengan bintik-bintik. Sayang sekali bahawa Emma menolaknya - nampaknya kita akan membuat kesatuan "cerah" yang indah.

Julianne Moore yang berusia 55 tahun tidak pernah cuba menyembunyikan atau memaparkan bintik-bintik di wajahnya, walaupun pada zaman kanak-kanak dia tidak suka sama ada.

Di mana pun bintang itu - di atas permaidani merah atau berjalan-jalan dengan anak-anak, dia sentiasa menekankan kecantikan semulajadinya dengan solek dalam warna telanjang. Dan apabila sinar pertama matahari muncul pada musim bunga, wajahnya kelihatan lebih berseri. Aktris itu bahkan mengeluarkan buku Strawberi buku autobiografinya dengan Freckles - ternyata ini adalah nama panggilan yang diberikan oleh rakannya sebagai seorang anak.

Emma Stone yang berusia 27 tahun mengakui dalam temu bual bahawa dia tidak dapat menanggung freckles sebelum dan bahawa dia tidak melakukan apa-apa untuk menyingkirkan mereka.

Tetapi dengan usia dia meninggikan keadaan dan jatuh cinta dengan bintik-bintik. Sekarang pelakon cuba sesering mungkin untuk melawat matahari, supaya bintik-bintik melakukan lebih banyak. Dan bahkan mengabaikan nasihat rakannya Julianne Moore tentang menggunakan pelindung matahari.

Julia Roberts yang berusia 48 tahun mengatakan bahawa apabila pengarah memaksa dia untuk menghilangkan bintik-bintik di wajahnya, kerana mereka seolah-olah menjadi jelek dan, menurut pendapatnya, memanjakan wajah aktres itu.

Tetapi Roberts dengan tegas enggan mendengar permintaannya. Dan untuk alasan yang baik, hari ini keindahan terkenal mengatakan bahawa dia memancarkan keyakinan diri dan tidak akan memimpin siapa pun. Dan dia masih menganggap bintik-bintiknya menjadi sangat menarik.

Nicole Kidman, 48, secara semula jadi berambut merah dengan bintik-bintik. Pelakon itu adalah salah satu daripada sedikit yang setiap wajahnya menutup wajahnya dan cuba untuk mengelakkan sinar matahari maksimal.

Menurut pelakon itu, matahari itu menjadikannya raksasa, dan dia menganggap kulit porselin menjadi kelebihan utamanya.

Kate Moss, supermodel berusia 42 tahun itu juga merupakan salah satu daripada mereka yang cuba menghilangkan bintik-bintik yang penuh kebencian dalam pelbagai cara.

Benar, model ini tidak menolak untuk berehat di pantai, dan beralih bantuan kepada pakar yang menonjolkan wajahnya di pejabat mereka, menggunakan pelbagai kulit kimia, topeng dan pemutihan kulit.

Tetapi pemain berusia 35 tahun Brazil, Gisele Bundchen tidak menghalang kerjaya yang berjaya dalam perniagaan pemodelan itu dan menjadi salah satu model yang dibayar paling tinggi di dunia.

Selain itu, dalam salah satu video jenama Chanel (dan Giselle, seperti yang anda ketahui, adalah wajah garis kecantikan mereka), model itu menunjukkan bahawa dia menarik bintik-bintik di wajahnya dengan pensel khusus untuk menjadikannya lebih cerah dan lebih berseri.

Contoh-contoh bintang menunjukkan bahawa bintik-bintik tidak begitu buruk, tetapi, sebaliknya, sangat menarik. Di antara selebriti, freckles di muka juga boleh membanggakan model Erin Heatherton, Bar Rafaeli dan Anna Vyalitsyna, pelakon Megan Fox, Lindsay Lohan, Eva Green dan Sienna Miller. Selain itu, rakan sekerja mereka, menjawab soalan wartawan, berulang kali mengatakan bahawa mereka menganggap wanita dengan bintik-bintik sangat menarik. Jadi tidakkah ini sebab untuk menikmati matahari musim panas dan musim panas yang akan datang?

Hadiah matahari: bintang-bintang yang paling indah dengan bintik-bintik

21231 paparan

Orang yang mempunyai bintik-bintik dibahagikan kepada dua kategori: ada yang membenci bintik-bintik kecil di wajah mereka, yang lain menganggap ini "sorotan" mereka. Bintang-bintang dalam senarai kami pasti akan tenang, kerana bintik-bintik yang tepat untuk mereka.

Lara Flynn Boyle

Seorang wanita yang berjaya mencairkan hati lovelace yang paling terkenal di Hollywood, Jack Nicholson. Pelakon itu telah berulang kali mengakui bahawa dia hanya kehilangan kepalanya ketika dia mula-mula melihat wajah berseri Lara berselerak dengan bintik comel.

Biarkan reputasi pelakon ini meninggalkan banyak yang dikehendaki, dan penampilannya telah berubah banyak dalam beberapa tahun kebelakangan ini, kita akan sentiasa ingat Lindsay sebagai rambut perang manis yang cantik dengan jeragat. Adalah kasihan bahawa pelakon itu bertindak balas dengan pantas terhadap penampilannya yang unik.

Satu lagi kecantikan berambut perang Hollywood, yang merupakan perjuangan sebenar dengan bintik-bintik mereka. Aktres telah berulang kali mengakui bahawa bintik-bintik merah pada kulit putih menyebabkan banyak kompleks. Dan ia seolah-olah kita bahawa freckles pergi dengan baik dengan Nicole.

Pada zaman kanak-kanak, rakan sebaya mengetuk pelakon "strawberi". Mungkin kerana ini, Julianne membesar anak yang tertutup, lebih suka buku dan filem untuk komunikasi sebenar dengan orang lain. Walau apa pun, tidak mengapa, kerana sekarang Julianne telah mencapai semua yang dia impikan. Dia tidak lagi bimbang kerana jeragat dan tidak cuba menyembunyikannya.

Salah satu model foto yang paling indah percaya bahawa bintik-bintik telah menjadi hukumannya untuk daya tarikan yang dikemukakan oleh alam semula jadi. Tetapi jurugambar paling terkenal di dunia tidak fikir sama sekali dan, sebaliknya, cuba untuk menekankan bintik-bintik merah pada wajah Anna.

Tiada siapa yang akan berhujah dengan hakikat bahawa Emma bukan sahaja pelakon berbakat, tetapi juga seorang gadis yang sangat menarik. Pelakon itu sangat popular dengan jantina yang bertentangan, dan semua terima kasih kepada freckles yang sangat manis pada wajahnya yang cantik. Pada suatu hari, Jim Carrey sendiri mencatatkan mesej video cinta kepada pelakon itu, mengatakan bahawa dia tidak menentang untuk mendapatkan beberapa anak-anak yang girang dan pecah dari dia.

Kegemaran matahari: pemilik yang paling indah freckles

Svetlana Ivanova, Erin Heatherton, Penelope Cruz dan lain-lain

Penanda mata di atas muka dilayan dengan berbeza - kepada seseorang yang kelihatannya cantik, bagi seseorang ia menyerlah, baik, dan ada yang melihat di bintik merah hanya cacat penampilan. Kami sangat tidak bersetuju dengan yang berikut: freckles adalah hebat. Sebagai bukti, kami menawarkan anda untuk mengagumi wanita terkenal yang tidak menyembunyikan ciuman matahari di wajah mereka.

Svetlana Ivanova

Bintang siri "Bagaimana saya menjadi Rusia" di saluran STS tidak pernah menjauhkan diri dari freckles saya - sebaliknya, saya menganggap mereka "cip" saya. Pelakon itu teringat bagaimana, semasa masih murid sekolah, dia difoto untuk album yang sejuk, dan marah bahawa semua ganjanya ditarik balik dalam gambar - hasilnya, Sveta mendapati jurugambar dan menuntut agar mereka kembali ke tempat mereka.

Penelope Cruz

Apabila kita bercakap tentang Penelope Cruz, kita bayangkan kulit berminyak, kejutan tebal rambut hitam, mata berbentuk almond hazel, bibir penuh... dan hidung dan pipi pelakon bertebaran dengan bintik-bintik kecil. Wanita Sepanyol yang geringnya selalu mendakwa bahawa dia menghargai kecantikan semulajadi, dan tetap setia kepada kata-katanya walaupun dalam bingkai dan pada permaidani merah: seniman make-up dan seniman make-up menghormati hasrat bintang dan tidak pernah "menutupi" kanabisnya.

Anna Vyalitsyna

Model atas Rusia Anna Vyalitsyna mengakui dalam temu bual bahawa dia tidak selalu yakin dengan dirinya sendiri: "Saya tidak suka banyak perkara tentang penampilan saya. Kulit saya terlalu putih, jadi saya tidak pernah tan. Dan kadang-kadang saya fikir saya mempunyai banyak freckles. " Sesiapa sahaja mungkin mempunyai keraguan tentang daya tarikannya sendiri dari semasa ke semasa, tetapi Anna bimbang tentang jeragat tanpa apa-apa: menilai dengan cara artis solek selalu cuba untuk menekankan mereka, tempat penampakan bintik merah pada wajah model adalah salah satu ciri yang paling menarik.

Julianna moore

Pada zaman kanak-kanak, pemenang Oscar masa depan Julianne Moore sering digoda kerana freckles: dia juga menulis cerita tentang perasaannya mengenai strawberi dengan bintik-bintik pada tahun 2007 (pada tahun 2012, dengan cara itu, mereka meletakkan muzik di atasnya). Selama bertahun-tahun, pelakon itu telah belajar untuk menghargai dan menerima badannya seperti itu, dan tidak memberi perhatian kepada idea orang lain tentang standard kecantikan: "Apabila saya menembak majalah, sesetengah jurugambar lebih suka mengecat muka saya, dan ada yang meninggalkannya kerana ia. Saya, secara besar-besaran, tidak peduli apa yang mereka lakukan kepada saya. Saya seorang pelakon. "

Lucy liu

Kecantikan Asia Lucy Liu pasti: "Freckles bercakap tentang keunikan anda dan membiarkan anda memahami watak anda. Orang menganggap pemilik freckles sebagai keseronokan dan terbuka - dan bukan hanya sangat menyenangkan, memang benar. Lihatlah saya dan anda akan melihatnya! "

Gisele bündchen

Brazil yang gergasi tidak teragak-agak untuk meninggalkan rumah itu tanpa gram solek di mukanya - tetapi dia tidak cuba menyembunyikan freckles walaupun dia "bertugas". Artis solekan terkenal Tom Pesho, yang telah bekerja dengan model selama bertahun-tahun, berkata: "Kami tidak pernah membincangkan ganja dengan Giselle - saya hanya cuba menekankan mereka dalam setiap cara yang saya boleh, tetapi dia tidak mengadu. Kerana, mari jujur, itu sangat seksi! "

Erin heatherton

Bekas malaikat Victoria's Secret juga terkenal pada masa itu, bukan sahaja kerana parameter yang sempurna, tetapi juga dengan wajah yang kamera "cinta". Dan pastinya freckles terkenalnya memainkan peranan penting dalam hal ini. "Menghapuskan mereka? Tidak pernah! Hanya berlipat ganda! "Mengagumi model itu.

Emma Stone

Pada suatu hari, seorang bintang berambut merah mengakui dalam temu bual: "Ketika saya masih kecil, saya benci bintik-bintik saya dan mula melukis cukup awal untuk menyamar mereka. Sekarang, walaupun saya nampaknya mereka tidak mencukupi. " Emma Stone berjaya mengimbangi kekurangan penanda matahari di wajahnya dengan bantuan kosmetik hiasan: dia "ditangkap" lebih daripada sekali pada permaidani merah dengan konopushkami yang dicat.

Olivia mann

"Selagi saya boleh ingat, saya sentiasa mempunyai bintik-bintik," Olivia Munn, sebuah siri Star of the News Service, saham. "Saya tidak mengenali diri saya tanpa mereka, dan saya selalu berasa sangat kecewa apabila artis solek memakai lapisan solek terlalu tebal untuk saya. Kemudian saya meminta untuk menarik wajah baru di muka saya! "

Bar Refaeli

Apabila Bar Rafaeli bertanya soalan mengenai tabiat buruk, dia, tanpa berfikir dua kali, hampir selalu menjawab: "Saya tidak boleh hidup tanpa berjemur". Hasilnya adalah jelas: seorang wanita Israel yang bermata biru yang menawan mempunyai lebih daripada sedozen cecair yang terang, yang dia tidak fikir untuk disembunyikan.

Hurst Shkulev Publishing

Moscow, st. Shabolovka, rumah 31b, pintu masuk ke 6 (pintu masuk dari Lorong Kuda)

10 gadis yang paling cantik dengan bintik-bintik

Penanda mata di atas muka dilayan dengan berbeza - kepada seseorang yang kelihatannya cantik, bagi seseorang ia menyerlah, baik, dan ada yang melihat di bintik merah hanya cacat penampilan.

Day.Az dengan merujuk kepada Elle membawakan anda gadis paling cantik yang akan mengubah pendapat anda tentang bintik-bintik.

PENELOPA KRUS

Apabila kita bercakap tentang Penelope Cruz, kita bayangkan kulit berminyak, kejutan tebal rambut gelap, mata berbentuk almond coklat, bibir penuh. dan hidung dan pipi pelakon berselerak dengan bintik-bintik kecil. Orang gila Sepanyol itu sering mendakwa bahawa dia menghargai kecantikan semulajadi, dan tetap setia kepada kata-katanya walaupun dalam bingkai dan pada karpet merah: artis make-up dan seniman make-up menghormati hasrat bintang itu dan tidak pernah "menutupi" kanabisnya.

SVETLANA IVANOVA

Bintang siri "Bagaimana saya menjadi Rusia" di saluran STS tidak pernah menjauhkan diri dari bintik-bintik saya - sebaliknya, saya menganggap mereka sebagai "helah" saya. Pelakon itu teringat bagaimana, semasa masih murid sekolah, dia difoto untuk album yang sejuk, dan marah bahawa semua ganjanya ditarik balik dalam gambar - hasilnya, Sveta mendapati jurugambar dan menuntut agar mereka kembali ke tempat mereka.

Anna Vyalitsyna

Model atas Rusia Anna Vyalitsyna mengakui dalam temu bual bahawa dia tidak selalu yakin dengan dirinya sendiri: "Saya tidak suka banyak perkara dalam penampilan saya, saya mempunyai kulit yang terlalu putih, jadi saya tidak pernah tan, dan kadang-kadang saya rasa saya terlalu banyak banyak bintik-bintik. " Sesiapa sahaja mungkin mempunyai keraguan tentang daya tarikannya sendiri dari semasa ke semasa, tetapi Anna bimbang tentang jeragat tanpa apa-apa: menilai dengan cara artis solek selalu cuba untuk menekankan mereka, tempat penampakan bintik merah pada wajah model adalah salah satu ciri yang paling menarik.

JULIANNA MOORE

Sebagai seorang kanak-kanak, pemenang Oscar masa depan Julianne Moore sering digoda kerana freckles: dia juga menulis cerita tentang perasaannya mengenai strawberi dengan bintik-bintik pada tahun 2007 (pada tahun 2012, dengan cara itu, mereka meletakkan muzik di atasnya). Selama bertahun-tahun, pelakon itu telah belajar untuk menghargai dan menerima badannya seperti itu, dan tidak memberi perhatian kepada idea orang lain tentang standard kecantikan: "Apabila saya menembak majalah, sesetengah jurugambar lebih suka mengecat muka saya, dan ada yang meninggalkannya kerana ia Secara keseluruhan, saya tidak peduli apa yang mereka lakukan kepada saya, saya seorang pelakon. "

LUCY LEW

Keindahan Asia Lucy Liu yakin: "Freckles bercakap tentang keunikan anda dan membolehkan anda memahami watak anda. Orang yang menganggap pemilik freckles sebagai ceria dan terbuka - dan bukan hanya sangat bagus, memang benar. Lihatlah saya dan anda akan yakin! "

Gisele Bündhen

Brazil yang gementar tidak teragak-agak untuk meninggalkan rumah itu tanpa gram solek di mukanya - tetapi dia tidak cuba menyembunyikan freckles walaupun dia "bertugas". Artis make up Tom Pesho, yang telah bekerja dengan model selama bertahun-tahun, berkata: "Kami tidak pernah membincangkan ganja dengan Giselle - saya hanya cuba menekankannya dengan semua kaedah yang ada untuk saya, tetapi dia tidak mengadu. "

ERIN HIZERTON

Bekas malaikat Victoriachr ("39") s Secret juga menjadi terkenal pada satu-satu masa bukan sahaja kerana parameter yang sempurna, tetapi juga dengan wajah yang orang "suka" kamera. Dan pastinya freckles terkenalnya memainkan peranan penting dalam hal ini. "Lepaskan mereka, jangan sekali-kali! - melafazkan model itu.

EMMA STONE

Pada suatu hari, seorang bintang berambut merah mengakui dalam temu bual: "Ketika saya masih kecil, saya membenci bintik-bintik saya dan mula melukis cukup awal untuk menyamar mereka. Sekarang saya juga kelihatan bahawa mereka tidak mencukupi." Emma Stone berjaya mengimbangi kekurangan penanda matahari di wajahnya dengan bantuan kosmetik hiasan: dia "ditangkap" tidak sekali pada permaidani merah dengan artis make-up dengan konopushkami.

Olivia mann

"Selagi saya dapat ingat, saya selalu mempunyai bintik-bintik," kata Olivia Mann, bintang berita TV siri itu. "Saya tidak mengenali diri saya tanpa mereka dan saya selalu sangat kecewa apabila artis solek memakai terlalu tebal lapisan solek.Kemudian saya meminta anda menggambar saya wajah baru! "

BAR RAFAELI

Apabila Bar Rafaeli bertanya tentang kebiasaan buruk, dia, tanpa berfikir dua kali, hampir selalu menjawab: "Saya tidak boleh hidup tanpa berjemur." Hasilnya adalah jelas: seorang wanita Israel yang bermata biru yang menawan mempunyai lebih daripada sedozen cecair yang terang, yang dia tidak fikir untuk disembunyikan.

Artikel Mengenai Jenis Jerawat